Anlamadım akşamları ağlamaya başlıyor gündüzde pek sakin sayılmaz ama akşam durmuyor emzirirken iki çekiyor sonra tekrar ağlamaya başlıyor kollarını arkaya itiyor sütüm de fazla gelmiyor sanırım mama aldırıyorum şimdi vericek bakalım kucağıma alıyorum anca gezdirince susuyor eşim de kucağına alıştırmışsın aferin diyor anlayamadım 1 haftadan beri böyle napıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️ aynı durumu yaşayan var mi kızım 1 ay 19 günlük