Kızım 25 aylık. Tuvalet eğitimi için sinyalleri uzun zamandır veriyordu ve hazır olduğunu düşündüğümden başladık eğitime. Çişe alıştı gece de altına kaçırma yok çok şükür. Maşallah çişte sorun kalmadı. Ama kakasını hep altına kaçırıyor. Korkma durumu yok çünkü kaka yakalayınca baybay yapıyoruz seviniyor. Ama kakayı söylemiyor ve Aktuna yapıyor genelde. 2 hafta oldu çözemedik hala sorunu. Önerilerinize ihtiyacımız var