Nezzz_ Kızlar kışlık mont bakıyormusunuz , nereden hangi modellere baktınız veya aldınız banada fikir olsun bulamıyorum içime sinmedi baktımlarımda sizler ne durumdasınız😰🥹😇
Storymoon Nezzz_ gecen sene zaradan aldım 450 tl ye simdi aynısı 850 tl iyiki büyük almışım gecen yıl az giydi bu yılda giyer diger yılda giyer
Eylul1ekim Nezzz_ mağazadan görerek almanı tavsiye ederim bugün aldık bizde 700 lira verdik e bebekten içi falan peluşlu ve orada model çok
livanurvealpinannesi61 Nezzz_ ben oğluma ebebekten aldım 350 TL ye 1.5 yıl oldu içi yünlü çok güzel diğer markalar aşırı pahalı
Nezzz_ Storymoon Zaradan benim istediğim model vardı gecen sene bıda gelmedi oğlusuma dar geldıgı için onuda almak istemedim hediye olan montu vardı onu gıydırmıstim çokta kıs yasamadık zaten oyle istanbulda oldugumuz için ..magazası vardı kapanmıs batıyormu zara anlamadım 😰ikinci sınıf kalıte urunlerı magazası acılacakmıs yerıne
Nezzz_ Eylul1ekim Ya e bebektekilerin kalıpları dar gelıyor bana hedıye alındı ordan ogluma 3 yas sozde gecen seneden dar gelmeye basladı 2 yasa yakınken sıkılıyordu oglum ıcınde asırı onu acık gıydırmek zorunda kaldım 😰😰
Buse_nazli1169 Ben dolap uygulamasından 30 liraya aldım bu montu 😁 Zaten hemen büyüyorlar birçok şeyini de o uygulamadan alıyorum sadece bu sene için 500-1000 arası vermeye degmezdi zaten sayili çıkacağız dışarıya 🫀
Nezzz_ Buse_nazli1169 Çok Güzelmiş kullanışlı gozukuyor canım buda oyle gercekten yaa çocuk montları bizim mont fıyatlarını yakalamıs 🫣🫣Güle güle kullansın kuzucuk 🥰❤️
livanurvealpinannesi61 Nezzz_ ebebek mağazası varsa deneyip alabilir siniz ben oğluma 2 yaşına girince 4 yaş aldım 3 yaşıda oldu ama ben 4 yaş aldım benim aldığımın kalıbı büyüktü 3 yaş da oldu
Nezzz_ mttbua Bunu gormustum ah bende kalın almak ısterım ama oglum sisme monta gelemıyor sıkılıp cıkarmak ıstıyor direk kalınsa bunuda gıymez kesın🤦🏻♀️
Nezzz_ livanurvealpinannesi61 Bızım burdakı e bebeklerde tek tip montlar var daha buyuk bı e bebege bakmam gerekıcek sanırım bızfe cızgılı kırmızı sısme olanı vardı e bebegın 3 yas olmadık ama dar gelıyor o bıle nasıl kalıpları dar evet 1 2 yas buyuk bakmak gereklı
Nezzz_ mttbua Bu kış çetin gececekmıs kar yagarsa dısarıda cıkartmak ısterım artık anlıyor bılıyor mevsımlerı kardan adam yapmak ıstıyor☃️❄️😂ıstanbulda bır umut yagarsa eger cıkarıp durucagım için dısarı almam lazım benımde 😊😊
livanurvealpinannesi61 Nezzz_ bende ki düz renk üstün de şekiller var sitesinden alabilir siniz değişim yapıyorlar kapıda ödemesi de var 4 yaş alın daha rahat olur kolları lastikli sorun olmuyor zaten büyüyorlar ben kızıma alıcam ama ebebekte ona göre yok bitane beğendim 700 800 TL idi ebebek çok uygun
mttbua Nezzz_ Kar yağsada bizde nasiplensek göremedik kaç kıştır. Yağarsa bende çıkarırım kardan adam güzel fikir anlıyorlar artık yağarsa kaçırmamak lazım bir daha ne zaman göreceğiz kar 😁
Nezzz_ mttbua Ayyy evet ya inşallah yağar her yer kentlesme beton ev karda haklı yere düşene kadar eriyor megakentte oturunca hele bu durum kaçınılmaz 😂