gizem_aden evet her kullanımdan önce ihtiyaca göre 2 yada 3 adet ıslatıyorum. Islak mendil gibi işte. Kaç tane kullanıyorsanız Bi temizlemede o kadar ıslatın. İlk aylarda kaynatılmış ılık suyla yapıyordum ama şimdi bebişim yaşını geçti ben de biraz daha rahatım galiba🙈 sıcak çeşme suyu ile ıslatıyorum sadece. Islak mendil kullanıyorsanız hayatınızdan çıkarmanızı öneririm. Sıfır paraben sıfır sls deseler de kimyasallar var sonuçta. Pamuk mis gibi tertemiz. Bazıları pamuk kutusunu komple Bi kaba koyup ıslatıyormuş. Ama bu çok yanlış bunu yapmamanız öneririm. Bakteri ürüyor ve daha kötü şeylere sebep oluyor. İhtiyaç olduğu zaman ıslatmak daha mantıklı Bi hareket.