34 günlük kızımı meme+mama olarak besliyorum ama göğsümde süt azalınca yada gelmeyince sinirleniyor sürekli aranıp kafasını sağa sola hızlı bi şekilde çarpıyor ilk başta 30 cc versin hala aynı sonra bi 30 daha verdim ve 90 cc ye kadar aldı miktar çok mu fazla yanlış bişey yapmaktan korkuyorum daha küçücük ve sütüm yetmediği için kendimi yetersiz hissediyorum sizler nasıl veriyorsunuz mama miktarını