Daghan20 ben ilk 1 ay emzik ve sallamayı ya da destekli uyutmayi yapmadim. Bana cok dediler yap diye ama alistirmamak amacli kim ne derse desin yapmadim. Emzirip gazini alip yatirdim. Uyumasini bekledim. Zor oldu benim için ama dayanmak zorundaydim sonrasi icin. Simdi ise emzirip gazini alip yatagina koyuyorum bi müddet sonra kendisi uyuyor. Çok direnirse sallıyorum ayağımda 🥰