Bett1 emine3232 yanlış hatirlamisim randevumuzu canım yarım sabah 9 da. Buraya yazarım sonucu inşallah duzelmistir
Bett1 emine3232 düzelmiş canım çok şükür bizim. Çift bez mi uyguladiniz dedi uygulayamamistim ben bebeğim rahatsız olduğu için siz kullanabilirsiniz
Ayfa1608 neolmusyaani yatırıyosun bebeği zıbını bezi açıyosun sap tarafına sol tarafına cihaz ucunu koyarak bakıyor kasıktan biraz yukarı tarafı işte tam kalça kemiklerinin oraya
emine3232 Bett1 çok teşekkür ederim.cevap.verdiginiz için ins.bizimde dzeli ben ara ara çıkartıyorum.ama yinede takmya çalışıyorum
Bett1 emine3232 iyi yapmışsın canım benim oğlum rahatsız oldu ben takmadım sadece tutmaya dikkat ettim ve çok kucağa almamaya dikkat ettik. Zaten babası ve benim.disimda kimse kucağa almadı