ummuefe evet erkek inşallah geçer de bizim de en yakın zamanda bizde yaptırırız cocuk doktoru erken sunneti düşünün demişti ama böyle olunca o kaldı hala sertlik var ne zamana kadar tamamen atar ki acaba ben sıkamıyorum da aciyacak diye o da hareket ettiriyor zaten krem ilaç hala kullanıyoruz delik gibi bi şey var sivilce ucu gibi sürekli ordan akacak mi acaba