Merhaba kızlar. Kızım 1 yaşında ve gece sık uyanıyor emmek için yaklaşık 1 bucuk aydır byle. Gece uyumadan önce corba yada muhallebi tarzı yiyip yatıyor ama yinede uyanıyor acıktığım için değil alışkanlık oldu bnce bnde gece emmesini bıraktırmak istiyorum ama nasıl olacak inanın bir fikrim yok tecrübeli anneler var ise yardımcı olabilir misiniz ☺️