papatya_1125 Hanımlar iyi akşamlar, Dolaptan bir ürün aldım ve bedenim uymadı.iade edemiyo miyiz?illa defo ve kusur mu olmalı.
papatya_1125 papatya_1125 2 sene sonra bir tunik alayım dedim heves ettim.kadin 2 gün geçti 3.gin yazınca kargoladi.sonra bedende sıkıntı olursa iade olur mu dedim.tribe girdi.defo ve kusur yoksa olmaz diyor.keske hiç yazmasaydım.kargolamadan iptal etseydim😏
Hariybo papatya_1125 eğer belirttiği bedeb değilse oluyor m beden elbise aldım geldi olmadı sonra bı baktım s beden fotoğraflayip iade sürecini başlatım aldılar geri dolap iadesini kabul etti ama satıcı değil
papatya_1125 Sebusebu @Hariybo öyle yaparım ya da kargoyu almicam.normalde ölçü sorarım da.baska tunik yoktu sormadim.kadin engellemiş beni.urunu dün kargoya verdi.seytan diyor alma geri gitsin
papatya_1125 Biraz araştırdım.kargoyu almazsam satıcı,kargo ücreti ödemek zorunda kalırmış.bu da onun hakkına girmek olur.bana yakışmaz ya.gelsin bakalım.insallah olur.dar gelirse de satar veya üstüne yelek giyerim.kadinin tavrı hoş değildi ama bende de hata var