Bilgin_11515 doğduktan 2-3 gün sonra farkedildigi icin hiç bir sorun yok çok şükür hatta zeka olarak yasitlarindan daha ilerde diyebilirim.erken teşhis çok önemli yeğenim cerrahpasa takipli oraya gittiğimizde erken teşhisin önemini daha iyi anlıyoruz 5 aylik veya 5 yaşında fark edilen var çok şükür bizim sadece yeme engelimiz var.