Bircannn Canım arpacık acı verir bebeğe geçmesini bekleme benim kızımdada çıktı direk doktora götürdük 1 damla 1 krem verdi antibiyotikli 3-4 güne geçirdi. Çok şişmişti çünkü hele uykudan kalkınca gözünü açamıyodu