Arkadaşlar kadın belki zor durumda bi şeyler görüyor ya da zarar görüyor. Ben inanırım. Bende zamanında çok gördüm küçüklükten beri de görürüm annem uğraşmış zamanında çünkü. İnsanları yargılamadan önce hikayesine bakmak lazım. Günahı sevabi gidip gitmemesi kendine ama bilenler bence de cevap verirse daha doğru olur.