Kızlar 28 günlük bebeğim var. Uyumak ve emmek dısındaki her an ağlıyo. Yatağına koyunca bebek arabasına koyunca her an ya emzik alıyo 3 saniye sonra atıyo afedersiniz isemeye gitmem mümkün bile değil. Siteye cıkayım bebek arabasıyla bi nefes alalim dedim asansör önünde kıyameti koparttı ev kapısından geri girdim resmen napıcam ben çok bunaldım ağlayıp duruyorum sinirlerim bozuldu ya