vuslatnur benimde gecikti, ilk birkaç gün hiç yoktu neredeyse. Süt olmasa bile emzirin, zaten emzirdikçe süt oluyor. Valla yiyecekler anlamsız, hiçbirinin kanıtlanmış faydası yok. Ben en az 3 lt su, bestlak damla ve solgar brewer’s yeast vitamin kullandım, gayet arttı sütüm.