dolcegurbanne çocuğum her ağladığında çevredeki insanlar eğesi batmıştır diyip müdahale etmek istiyorlar ben izin vermiyorum . Bana göre bunun adı kalça çıkıklığı ve doktor gözetimi altında müdahale edilmeli. Siz ne düşünüyosunuz
dolcegurbanne oglumubeklerken yok düşünmüyorum gazdan ağladığını biliyorum da nedir bu eğe neden diretiyorlar onu merak ediyorum
Beyzaaktas dolcegurbanne kesinlikle öyle bir şey var. Benim bebeğim de bir ara çok ağladı ve ben yanlış tutmadan dolayı eğesini batırmışım. Annem sırtına biraz masaj yaptı sonra ayağının üstüne ters koydu elleri ve ayaklarını birleştirdi ve bebeğim rahatladı
Nisabanu Bizde de geyrek batmasi derler ben inanıyorum bebeğimde ve arkadaşımın kızında da oldu silurejli ağlıyordu masaj yaptıktan sonra iyi geldi