Babyspiderman Kızlar bugün ilk defa e bebekten promalt aldım süt yapsın diye. Bardağa döktüğümde içinde değişik şeyler vardı. Normal mi bu ?
Babyspiderman Binnur_cam çok ilginç değil mi ya :) bi an bozulmuş mu diye korktum. Sütünüzde bi artma hissettiniz mi peki
Binnur_cam Babyspiderman pekmez var sanırım içinde pekmezden kaynaklı tadı fena değildi … Valla benim sütüm bildim bileli azdı pek etki etmedi …
rirrii Valla bende içiyorum iki gündür sağ göğsümden süt akıyor sürekli solda az ondan mıdır bilmem ama sanırım etkisi oldu arpa zaten süt yapıyormuş öyle diyorlar