EcemNazz İlk başından beri azdı zaten o kadar beslenmeme dikakt etmeme rağmen , bol bol emzirmeme rağmen nerdeyse bitmis nerdeyse , ilk bebeğimi doya doya emzirdim sonra hamile kaldım bu bebeğim de azdı ama şimdi hiç yok nerdeyse çocuk yarım saatte emse boş emiyor gelen bir iki damla ilk bebegimden tecrübeliyim sütü arttıran her şeyi güzelce yiyorum ama doktora falan mı gitmem gerekiyor sizce sebebi ne olabilir
ikikereanne_ EcemNazz yorgunluk uykusuzluk stres etkiler . 2 cocuklu olmak zor . Biraz destek alıp dinlenmeye uyumaya calisin
annebebek34 EcemNazz bende aynıyım 4 aylık oldu sütüm damla damla sadece saatler sonra doluyor 5 dk bitiyor memede ki süt ilk bebeğim de çok vardı bunda hiç yok napmak lazım bende bilmiyorum 😓
EcemNazz gupsebeyzaaa bende öyle düşündüm çünkü ilk bebeğimi emzirirken hamile.kaldim , emzirmeye az da olsa devam ettim sonra bebeğim doğdu onu emzirmeye devam ettim derken sanırım değerlerim kötü zaten iyi değilim çok kötüyüm her gün hasta gibiyim halim necalim yok inanin gözlerimi açamıyorum yorgunluk değil başka bir durum
EcemNazz Ahsen_seda00 7 oldu ama iki üç aylıktan sonra sütüm bitti sayılır Solgar kullanıyorum Lactamil kullandım , kan ilacı kullanıyorum , mom stok anne çayı kullandım yani yok artmadı
gupsebeyzaaa EcemNazz venatura markasının kan yapıcı ürünlerini almanızı tavsiye ederim içeriği temiz verilen kan ilaçları bir işe yaramıyor
miranhazal EcemNazz dut kurusu kaynatıp içtiniz mi? Bir de incir çok etkili. Petibör bisküvi ben bunlardan fayda görüyorum.. ve tahin. Banyoda güzelce masaj yapın kanallarınız tıkanmıştır belki.
EcemNazz miranhazal hepsini her gün deniyorum dut suyu her gün ama ben anlamadım önceki bebeğimde bunları yiyince cogalirdi şimdi asla fayda etmiyor
Canyavrum EcemNazz ne yaptı isem olmadı. Söylenenlerin hepsini denedim. Olmadı, olmadı.neler neler aldım, içtim,yedim,dinlendim,masaj yaptım, sağdım,emzirdim, gibi gibi…..ama olmayınca olmuyor.