DenizAlpinAnnesi çok kucuk oldugu icin durmuyor benim bebegimde durmazdı karında dar yere alıstıgı ıcın hep kucak ister. Ben kanguru kullandım yenidogan aparatını istemedi aparatsız kullanmıstım ayaklarını dısarı cıkarmadan ıcınde çömeliyor gibi tutuyordu sürekli ben kucagıma aldıgımda diz kapaklarının arkadasından sanki kucagımda tutuyormusngibi tutuyordum o sekılde oturtturmuyordum bi dene cok rahat edersin. Ve kanguruda sürekli uyuyorlar taki 3aylık olana kadar 😂 zaten 3 aydan sonra tasıyabılenlere ben sasırıyorum benim belim agrımaya başlamıştı bebek arabasına gectık