Bebeksii12 Kızlar kolik bir bebekti zaten yeni yeni kendine gelmişti şuan da yerde oturuyor odadan çıkıyorum ağlıyor emeklemiyor bişylerle oyanlasın istiyorum en azından yemek yemeğe vaktim olsun nasıl bir oyuncak alabilirim tavsiye verir misiniz
Gamze2601 Bebeksii12 ayrılık kaygısı diyorlar beli de onu yaşıyor benim bebeğimde öyleydi bı kaç haftadır şuan iyi.Her gittiğim odaya götürürüm zaten hep öyleydi ama daha artı yada seslenirim buradayım hemen geliyorum filan diye böyle alıştırdım odadan çıktığım an ağlıyordu kucak istiyordu.Bide bı kaç gün koynumda uyumak istedi böyle böyle o ağlama huyu geçti Allah yardımcınız olsun 🌹
Lilybaby Bebeksii12 off 8.ay çok zor çok. Ayrılık kaygısı diş atak sıcak havalar hepsi birbirine girdi bizde de. Zamanla geçiyor sabırrr :) ara sıra yanınızda sarılarak uyutabilirsiniz
Meryemneva Bizim de 8 aya 1 hafta var aynı durumdayız canım, odadan çıkamıyorum yanında otursam bile kucağıma sürünüyor devamlı ağlıyor hep huysuz , 2 gündür uyumuyoruz resmen uykusu bile değişti 😵💫 bi sürü eğitici oyuncak aldım ama nafile..
Humanur14 11 ay 10.günden sesleniyorum o bebekler aynı gidiyo düzelmiyo sürekli ağlar mı bi çocuk ağlıyo işte her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyo yürüyebiliyo odadan çıktığım an ağlamaya başlıyo peşime ağlayarak geliyo yaa artık dayanamıyorum ağlama sesi duymak istemiyorum ya
Bebeksii12 Gamze2601 inşallah bizimkide geçer bende annemde bırakıp 15 dk yarım saat bir yerlere gidip geleyim diyorum belki bu şekilde alışır resmen yapışık ikizim oldu bebeğim
Gamze2601 Bebeksii12 öyle yapınca alışabilir ama daha da üstünüze de düşebilir hani tetikleyebilir de daha çok siz bilirsiniz Allahım kolaylık versin