defnezumram benimki 2 aylik hala böyle anlattığınız gibi…
Emme gücünde sorun yok ama uyuyakalmasinda ve diğer memeye geçirmede problem. Ben artık hiç zorlamiyorum memede uyuyunca uyandirabildigim kadar uyandırıp emmesini sağlıyorum ama bir süre sonra iyice derin uykuya geçiyor o zaman yatağına bırakıp onun uyanmasını bekliyorum. Ama kuvezdeki bebek için uyanmasını beklemek biraz zor olabilir, rabbim şifa versin ve sizi bir an önce evinizde bulustursun inşallah ❤️🙏🏻