gizemm1310 Kızlar yarına arkadaşım çok istediğim birinin konserine bilet almış bebeğim 3 aylık şuan ve annemlere bırakmayı düşünüyorum ama bir yandan vicdan yapıyorum onu bırakcağım için veya durur mu diye tereddüt ediyorum siz olsanız ne yapardınız
deli_bir_hatun gizemm1310 giderim valla uyku saatine denk getir gitmeden saatler önce uyutma bıraktığında uyusun
Aysegul___ 1 veya 2 saate birşeydi olmaz bence Emziriyorsanız üstünüzü sağın, mama içiyorsa zaten anneniz hazırlar. Psikolojik olarak iyi gelir size ❤️
gizemm1310 @Aysegul___ haklısınız çok ihtiyacım var buna mutlu anne mutlu bebek zaten kendimi iyi hissedeceğime eminim
gizemm1310 @deli_bir_hatun evet öyle yapmayı düşünüyorum zaten daha küçük karnı tok olsun her türlü uyuturlar bir şeylerin farkındw değil daha
deli_bir_hatun gizemm1310 ben hep öyle yaparım uyutmam yorarim anneme bırakınca 3saat daha fazla uyur seste yok ya uyanmadan dönerim zaten yada uyanir oynarlar biraz ben gelene kadar