Mertttt 2 aylık bebegın kakası nasıl olur Allah aşkına biri anlatsın doktor ishal gibi dedş ama doğdu doğalı cıvık ben öyle olur sanıyordum sizinkiler nasıl kafayı yicem az kaldı
Hulya93 Mertttt canım ben de merak ediyorum benimki de hep ishal gibi yapıyor ama normal diye düşünmüştüm
Bebektsk1 Mertttt bizde 2ay 4 günlüğüz benim kız da hep sulu cıvık yapar ben hiç sormadım doktora anne sütü alan böyle yapıyor diye
Oykumilam Benimkide kabiz 3 gun yapmazsa fitil atiyorum mecbur yaptgndada civik yapio tek sut aldigi icin normal dedi doktorumuz