gzmm4738485 hayır ben gerek duymadım hiç. Bebek acıkmadan önce biberona içeceği miktarda sıcak suyu döküyorum termostan, zaten acıkana kadar o su ılınıyor. Atıyorum 20-30 dk öncesinden suyu koyuyorum ılındıktan sonra mamasını ekleyip veriyorum bebeğime. Boşuna 2 termos birden taşımanıza gerek yok yani, zaten bebekli olunca insanın yükü çok oluyor. Yedek kıyafetiydi, beziydi, mamasıydı, biberonuydu falan derken 2 termos gerçekten ağırlık olur.