Kızlar 3 gündür hastanedeyim kızım boğaz enfeksiyonu oldu ateşli olarak geçirdi 39.5 tan aşşağı zor düştü sonunda ama hastalık kendini vucuttan dışarı attı ağız içi dudak yüz vucut yara içlnde irin topladı resmen krem verdi doktor ama giderekte artıyor var mı başına gelen öneriniz üzülüyorum gördükçe yemekte yiyemiyor acıdan 🥺🥺