Deletedmom131 Kızlar selülitler için sizce hangisi daha iyi olur? Birde emzirirken bir sıkıntı olur mu bilginiz var mı?
Thesra Deletedmom131 İkisini kombine şekilde yapman daha etkili sonuç almana yardımcı olucaktır aslında☺️☺️
AslhanDivarc Deletedmom131 fitness yapicaksaniz her zamankinden daha çok şu tüketmelisiniz ve çok yorucu olmaması gerekiyormuş spordan sonra kaslarda biriken laktik asit sütün tadını bozabiliyormuş ve bazı bebekler istemeyebiliyormuş bi yerde okumuştum bilgi veriyim dedim😊
Deletedmom131 Masal Biraz göbeğim kaldı eskisi kadar da sıkı olduğumu düşünmüyorum sadece yürüyüs yeterli olmuyor malesef. Teşekkür ederim
Masal Deletedmom131 Sadece bacaklar için sorduğunuzu düşünmüştüm, karın için elbette egzersize ihtiyaç var. Kilonuzu verdiyseniz fitness olabilir, pilates yoğun emek istiyor bence. Kısa sürede meyvesini almak da pek mümkün olmuyor bana göre.
Deletedmom131 Masal Evet haklısınız sadece selülit yazmışım 😊 cok şükür kiloları versim. Bebisle maalesef yoğun emek veremeyeceğim en iyisi fitness deneyeyim belki düzenli gidemem ama hic bisey yapmamaktan iyidir
Deletedmom131 Thesra Valla canım o kadar vakit yok maalesef haftada 2 3 kere birini yapabilirsem sükredicem 😂
Deletedmom131 AslhanDivarc Teşekkür ederim canım olmadı 6. Aydan sonra ek gıdaya geçince başlarım oglum dan önemli degil 😊 teşekkür ederim 💕