Merhaba kızlar kızım 5,5 aylık ve daha yeni başladık bestiron demir damlasına. Birkaç gündür aşırı gazı oluyor kakayı da 2 günde bir yapmaya başladı. Kaka önemli değil ama çocuğun huzuru bozuldu devamlı gazı oluyor hiç olmazdı. Acaba damladan dolayı mıdır aynısını yaşayan var mı