Babillon çok kişisel bir soru.Kimi can olur kimi düşman olur. Tamamen doğan çocuğun karakter yapısı ile alakalı. Yetiştirme,eğitim bunlar bir yere kadar.O yüzden bu sorunun cevabı yok malesef🙄 Allah hayırlı evlat versin.Bazen hiç belli olmuyor kızı da erkeği de kalıplarını aşıveriyorBenim aile yapıma ve kardeşlik bağıma göre kesinlikle kardeş olsun derim ama kötüye çatan olmasın der.