Bebeğim 6 aylık daha önce sleepy kullanıyorduk ve sızdırması çok fazla sürekli bebeğimin atletleri pantolonları ıslak oluyor ve önümüz kış olduğu için üşütür diye bez değişikliği yaptım. Molfixe geçtik ancak bebeğimin poposunda pişiğe neden oldu. Aslında pişik değil küçük küçük bir sürü sivilce var poposunda birkaç gün dha denesem alışır mı yoksa o sivilceler geçmez mi ona göre yine sleepye geçeyim ?