Asel16 Arkadaşlar çıkan bi bugün bana çıktı diyebilir mi yani artık istemeyi geçtim sadece bana çıktı desin valla çıkıyor umudu kalmadı bende sanki onu oraya koymuşlar ama çarkı sistemini ayarlarmışlar kırkın üstünde durmuyor gibi🤣😂kafayı yedirdi bana
kirikkalp Asel16 bekliyoruz bakalım nasip sabah eşime doğum günü hediyesi alayım dedim 130 tl verdi her zaman ki gibi vazgeçtim bende yine pahalıya geliyor 🤷🏻♀️
starwomen Asel16 bana 2 kez çıkmıştı o zaman da mecburen alışveriş yapmıştım 😁 şimdi istiyorum ama çıkmıyor ahahah
Asel16 Cennetinsusu bi ara ne çoktu ya post açardım iki abla vardı hep yollarlardı sağolsunlar onlar da yok artık
Cennetinsusu Asel16 Ben çok kullanmıyordum öyle denk geldi. Eşime mont alacaktık. Önceki gün %25 indirim vardı onu kaçırdık. Çarkı bi çevirdim %40 çıktı şansa nasip
witcher Asel16 Bende merak ediyorum bi yöntemi saati felan mı var acaba her gün bi umut çark çevirmekten yıldım hep 120 130 veriyor