Bebişim yarın 1 aylık oluyor 1 ay aşıları ne arkadaşlar sağlık ocağı yapıyor değil mi?
nidaumay 1. Ayda sadece hepatit b yapılıyor evet sağlık Ocağında yapılıyor
MomK teşekkürler🩷