deli_bir_hatun Aslananne1 ilk yürümeye başlayınca böyle oluyor genelde ama büyükmüş genel olarak ayakları böyle ise evet dışa dönük sanki bı Dr götürün isterseniz
deli_bir_hatun Aslananne1 o normal o zaman iyice yürümeye başlayınca devam ediyorsa sıkıntı şimdi korktuğu için öyle yapıyor oğlumda öyleydi
Aslananne1 deli_bir_hatun 🙏inşallah öyledir yani daha desteksiz yürümüyor elinden tutunca bu şekilde yürüyor işte bide düz durunca
deli_bir_hatun Aslananne1 normal canm bak benim büyük oğlum ilk yürümeye başlayınca yanlamasina yürüyordu korktum baya topal gibi Dr götürdüm tam yürümeye başlayınca geçmezse tekrar getir dedi sonra geçti tabi darısı başınıza