Tinimini
Ygzefe
Bence memeden kesmek doğru olmaz . Alıntı:
“Gripken emzirmeye ara vermek bebeğe daha fazla zararı dokunan bir durumdur. Çünkü emzirirken virüsle enfekte olan annenin vücudunda bu virüse karşı gelişmiş olan antikorlar emzirme yoluyla bebeğe geçip, bebeğin hastalanmasında önleyici etki yapacakken, emzirmenin kesilmesi ile bu duruma engel oluruz. Üstelik bebeği enfeksiyonlardan kansere dek birçok hastalıktan koruyucu özelliği olan anne sütünden mahrum etmiş oluruz.”