lyl0742 aynı dertten müzdaribim. Çevremde kimse kalmadı çünkü ev gezmelerinde çocuklara vuruyor oyuncak fırlatıyor durduk yere. Oyun alanında zıp zıpa biniyor ve kimseyi bindirmiyor yanına yaklaşana vuruyor. Çok şükür parkta kimseye zarar vermiyor ama hava soğuk olduğu için parka götüremiyorum ama ev gezmelerinde ve oyun alanında hiç rahat durmuyor. Bi etkinlik yapsak bozuyor oyuncaklarını fırlatıyor yapma dedikçe gülerek daha çok yapıyor. Hep konuşuyorum anlatıyorum beni anlıyor ama yine yapıyor. Sizinki de böyle mi. Gerçekten çok yorucu.