Roro37 ah geçen bende bi post açmıştım kediyle alakalı baya iç dökmüştüm 😂 benim de iki kedim var ve kediden yana hiç şansım yok kedilerimin biri cins diğeri sokak kedisi tekir, devamlı bişeyleri çıkıyor ya hasta oluyorlar yada başka bişey, veterinere döktüğümüz paraların haddi hesabı yok, elle tutulur bi rahatsızlıkları da yok yani bebeğim gelince stres mi yaptılar anlamadım.sonuç olarak öylede böylede tüy döküyorlar sen düzenli aşılarını yaptır bebeğine zarar vermez tüyleri temizlik açısından ben günde iki kere ev süpürüyorum süpürge elimden hiç düşmüyor evde bebek olunca yerdeki bi tüy bile gözüne batıyor, ama bebeğim büyüyünce iyi anlaşacaklarını düşünüyorum umarım. O günleri iple çekiyorum 😂