Oğlum 15 aylık, çatal kaşık kullanıp yiyebilmesi için ne yapabilirim? Tabakla bir şey koyamıyorum önüne çünkü ters çeviriyor. Kendim yediriyorum ve mama sandalyesine bir şeyler koyuyorum eliyle çok güzel yiyor. Nasıl başlamak lazım acaba kendi yiyebilir artık bence yavaş yavaş☺️