Aaa ne kadar da benim bebem 🙄 aynı durumdayz. Elimle yetirdim bi süre. Bi hafta uğraştım düzelsin diye daha yeni yeni bir tatlı kaşıgı anca yiyor yemiyor.. Artk istemeyp reddediyosa besleme durumunu bırakıyorum. Zorladıkca her şeyi reddetmeye başlıyorlar maalesef