Selam herkese kızım 1 yaşında ve ben 1 ay önce işe başladım. Ben işe başlayana kadar her şeyden yiyen bir kızım vardı. Şimdi ise sadece anne sütü😔 hiç zorlamıyorum 2 kere teklif ediyorum kafasını çevirdiğinde hiçbir şey olmamış gibi devam ediyorum. Aslında kafama da çok takmıyorum elbet yiyecek biliyorum. Ama çevremde anne sütünü kes artık büyüdü zaten bırak yemek yesin diyen sesler çoğaldı. 1 yaş kontrolünde doktorumuza da soracağım aslında memeden kesince gece uykuları da düzene girecek biliyorum ama daha çok küçük☹️ Hem anne sütünden kesersem mama vermek zorunda kalırım ya bu sefer de sadece mama yerse? Kafamda böyle sorular var ne önerirsiniz başınıza geldi mi? Bana bir yol gösterin lütfen 🙏 anne sütünün ehemmiyetini biliyorum ama yemek de yesin istiyorum bizimle çok arada kaldım😔