Hala şuan alıcı dil yapıyor olabilir çocuğunuz yani kelimeleri anlıyor biliyor ama söylemiyor, yavaş yavaş açılacaktır bol bol kitap okuyun etrafınızda ne olup ne bitiyor anlatın, yemek yerken bol bol sohbet edin işte hayvan seslerini taklit edin hayvanları gösterin, şarkılar söyleyin zaten konuşacaktır, ama yine de endişe ediyorsanız bir dil terapistiyle de görüşme sağlayabilirsiniz, benim kızım da 16 aylık anne baba dede mama, gitti, bitti, iyi geceler, cee ee, abi diyor şuan 5 -10 kelimesi varsa doktor normal karşılıyor. Canınızı sıkmayın yine de içiniz rahat olmayacaksa bir uzmandan tavsiye alabilirsiniz