Bayrakzeyneb Merhaba, çamaşır kurutma makinesi aldım ama yer bulamadım bebeğin olduğu odada durmasının bir zararı var mıdır acaba bilen var mı araştırdım biraz ama net bir şey bulamadım. Kullanıp sorun yaşayan var mı acaba
Deletedmom_75 Bayrakzeyneb 8 aydir, cocuk odasında ne gibi bir zarari olabilir kizim odasinda yatmiyor tabi
Yhmerve Kurutma makinesi hava sirkülasyonunu dışarıya verdiği için çocuk odasında olması zararlı olabilir burun tıkanıklığı vs. Yapar odanın nem oranı artar. Çünkü benim ki banyoda olduğu halde cam kapalı kaldığı zaman içerisi buhar oluyor aynalar buharlaşıyor öyle düşünün. Çamaşır makinemin üstüne kurdular sende öyle yapabilirsin
Bayrakzeyneb Çamaşır makinesi dolabın içinde üstünde yer yok aslında öyle olsa çok daha iyi olacaktı ama 🥴 odada balkon var kurutma sırasında havalandırsam diye düşündüm işin içinden çıkamadım. Çocuğuma da zararlı olsun istemiyorum
Bayrakzeyneb Deletedmom_75 makinem çalışınca ortamı biraz ısıtıyor acaba sorun olur mu diye düşündüm. Zaten gece uyurken çalıştıramam gündüz çalışacak ama söz konusu insanın bebeği olunca her şeye evhamlanıyor. Ya da ben fazla evhamlıyım bilemiyorum 🥴
dilarakilic Kurutma makinesini temizlemek için her açtığınızda o kısımdaki tüyler, tozlar muhakkak odaya dağılır. Benim çamaşır odam var ve haftada bir komple süpürmem/silmem gerekiyor. Her yer tüy, toz🤦🏻♀️