Merhaba anneler. Kızım 3 yaşında. Normalde saçları uzundu geçenlerde kestirdik. Daha önce saçında hiç kepek görmedim klasik saç fırçası var onla tararım saçını. Öyle çok şampuan değişikliğide yapmadım. E bebeğin organik serisi olan şampuanını kullanıyordum memnundum da sonra rossmandaki baby dream aldım denemek için. Kestirmeden önce kullandım bir kaç kez sonra saçı kesildikten sonra fark ettim ki saçı hep kepek. Öncesinde vardı da uzun olduğu için ben mi anlamadım bilmiyorum. Çokta anlamam bu kepek sirke olaylarından. Bir bit bilirim 😂 ince taraklar olur ya onlarla taradım hep dipten çıkıyor beyaz beyaz ilk büyüktü sonra şampuanı değiştirdim yine e bebeğinkine döndüm bu onunla 2 yada 3. Yıkayışım. Bugün yine ince tarakla taradim derisinden ince ince çıkıyor yine sanki derisi soyuluyor toz gibi. Her yerinde de yok. Ne bu şimdi kepek mi sirke mi. İlk defa geliyor başıma nasıl geçer bu 🙆