Prens3456 benim oğlum 25 aylık. Baba dede mama bazen anne diyor ama belli belirsiz. Bana genelde aba diyor. Ablaya aba, abi, dayıya diya, Allah, aydede, çiş, polis, hadi, bitti, attı (bazen çok nadir) ikiye i diyor. Bir iki üç diye sayar gibi yapıyor ama kafadan atıyor sesleri… bizimki bu kdr. Bende çok korkuuorum sabırla bekliyorum