Anneler merhaba kızım 2 aylık olmaya 2 gün kaldı uygulama uyurken uyandırma kendi acıkınca uyanır diyor doktor 3 saati geçirme diyor google amcam da 4-5 saat uyuyabilir bebek diyor bebeğim 4 saati geçmiyor uykusu kendiliğinden kalkıp emmek istiyor sizce naapayım yazık uykusunu bölmek istemiyorum ama doktorun dediği kafamı karıştırdı sütüm 3 saatte bir doluyor kilo alışı normal bebeğimin çişli bez sayımız da emzirme ile 7-8 mama ile 12-13 doktor mama ver dedi sağ sütünü 3 saatte bir 80 ml e tamamla dedi ama zulüm oluyor sağmak naapmalıyım sizce ?? Doktora da çok güvendiğimi söyleyemiycrm bu arada 🙈