Merhaba, 14 aylık oğlum koltuk altı 39.5 ateş, gece acile götürdük serum taktılar ağızdan ilaç verdiler kan idrar aldılar kan idrar temiz çıktı grip dedi ateşi düşünce gönderdi, 72 saat içinde ateş olur dedi ama ne yaptıysam düşmüyor ateşi bir türlü dönüşümlü calpol pedifen kullanıyorum sirkeli bez yapıyorum ılık duşa sokuyorum ıslak çorap giydirdim ama bir türlü düşünemiyorum önereceğiniz birşey var mı lütfen yardımcı olur musunuz 🙏