Merhabalar sezaryen olalı 17 gün oluyor kanamam baya azaldı 2 gündür ped kirlenmiyor bile ama bu sabah idrarımı yaparken aşırı yanma oldu idrar sonu damla damla kan geliyor sanırım idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ama kanama enfeksiyondan mı yoksa rahim toparlandığı için mi bilmiyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba doktor ne gibi ilaçlar veriyor aile hekimine gitmeyi düşünüyorum idrar veririm durumu anlatırım ona göre ilaç yazar tabi ki ama pazartesiye kadar dayanamayabilirim doğal bir çözüm var mı evde nioli yağım var damlatsam fayda görür müyüm