Bebeğim 17 aylık. Çişi geldiğinde çiş diyor. Kakası geldiğinde bezini gösteriyor. Ben yapabilirsin dediğimde yapıyor. Klozet şeklinde olan lazımlıklardan almıştım. 1 yaşından beri oyuncaklarını oturtup çiş diyor sonra altlarını siliyor. Ama gel sen otur dediğimde istemiyor. Beziyle oturuyor bazen çiş deyip çişini yapıyor ama bezini çıkaralım dediğimde kaçıyor. Üstüne düşmeli miyim yoksa daha zamanı var deyip beklemeli miyim? Sizce henüz erken mi?