Ddmdd Oğlum 4 aylık.olCak.eli sürekli.ağzında bugün farkettim köpek.disinin alt kısım.irin gibi küçük.bir sivilce gibi beyaz olmuş nedir acaba
Metemommy Ddmdd merhaba bizde 5 gün sonra 4 aylık olucaz bizimde üst damakta beyaz sert diş gibi bir şey vardı doktora gösterdim diş değil dedi başka bir şeymiş bebeklerde görülüyormuş . Gelişimiyle ilgili bir sorun değil dedi
Ddmdd Metemommy teşekkür ederim alt damak arkası.mercimek gibi topak topak olmuş diş mi.çıkacak umarım ağrısız sizisiz çıkarırlar dişleri minnaklar