3 yaşında oğlum Yeni başladık biz istemiyordu çünkü hamile kaldım vs ertelendi hep. Dünden itibaren bezi çıkarttık 5 dakika bir çiş yapıyor normal mi bu sürekli soruyorum daha lazımlığa yeni yapıyor döküyoruz 5 dk olmadan bakıyorum kaçırmış anne çiş yaptım diyor oturtturuyorum yine de yapıyor çok fazla su da içmiyor bu aralar bilerek mi yapıyor anlamadım tutamıyor mu normal mi