Kızlar bebeğim prematüre 1 aylık. Ya uykudan uyanıyor altını değiştiriyorum emziriyorum mayışıyor baya kucağımda, gazınıda çıkartıyorum tekrar mayıştırıyorum, tam yatağına yatırıyorum çığlık atıyor uyanıyor. Bugün kaçıncı kez uyuttum yatırdım ağladı, artık bacaklarım sızlıyo kollarım ağrıdı ya. Yatağında hafif sallıyo gibi yapıyorum onu da istemiyor.
Kanguru mu alsam kucağımda uyur en azından işlerimi hallederim karnımı doyurabilirim 😞
Bu defa da kucağa mı alışır ya da alıştı mıı ki çoktan
Sadece 2 gündür böyle 😔