Kızlar bir kaç yerde okudum çoğu kişi dolaba atılan patlıcanın bekledikçe kanserojen etki yaptığını yazmış onun yerine kurutun demiş. Dondurucuda saklanan patlıcanı senelerdir ailelerimiz yapardı böyle birşey varmı ilk defa duydum siz nasıl tüketiyorsunuz ?